На роки життя у Парижі припадає становлення Глущенка як зрілого митця. Художня мова Глущенка у цей час еволюціонує від підкресленної конструктивності до вільної живописності, розкутої манери письма. Програмний аскетизм палітри компенсується вишуканістю та витонченістю колористичного нюансування. Художник занурюється у французьку живописну традицію: від пізнього Огюста Ренуара і П'єра Боннара до сучасної йому «Паризької школи», зокрема Андре Дюнуає де Сегонзака і зовсім несхожого на нього Жюля Паскена. Саме Паскен спадає на думку при розгляданні паризьких ню Глущенка. Французький письменник і мистецтвознавець Флоріан Фельс так писав про них:
«Жінка — це подруга наших ночей: потрібно терпіти її реальності. Не будемо говорити про апетит володіння, який вперше виникає поза плоті. Друг жінок знає, що подарунок — ніщо і, що завоювання починається в той день, коли тіло любить тіло…У жінок Лотрека завжди є присмак бульвару і кабаре. Жінки Глущенка — просто ніжні подруги, що запрошують до насолоди...»
У Парижі Глущенко відкриває власне художнє ательє на вулиці Волонтерів, 23, регулярно з'являється на сторінках авторитетних видань, активно експонується, спілкується з Луї Арагоном і Ельзою Тріоле, Володимиром Маяковським, Пабло Пікассо і Анрі Матіссом.