Поза часом і простором, поза тогочасним порядком денним. Основною характеристикою мистецтва 1970-х було відсторонення, основним художнім прийомом — внутрішня еміграція. В просторі цієї еміграції можна було зустріти і колишнього буремного суворостилівця Олександра Фрейдіна, і одного з найвизначніших одеських митців другої половини ХХ сторіччя Юрія Єгорова, і вишуканого колориста Льва Межберга, що згодом емігрував, і учня Мартіроса Сар'яна — Валерія Гегамяна, який багато років жив, працював і викладав в Одесі.
Філософські розмови, погляд всередину, застиглі у безповітряному просторі натюрморти, групові портрети локальних героїв, які офіційно видаються за безіменну «молодь» або «невідомих», — і море, яке точно поза простором і часом.